we zijn in Aruba!!!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu we zijn in Aruba!!!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

we zijn in Aruba!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2014 | Aruba, Oranjestad

Oh wat heerlijk we zijn er!!!!!

na een paar dagen op het eiland te zijn heb ik toch maar besloten om een dagboek/blog bij te houden. Toch wat makkelijker dan facebook ;)

Donderdag 17 juli zijn we in de vroege ochtend vertrokken naar Schiphol. Robert en Nelleke hebben ons opgehaald en naar Schiphol gebracht. We hadden 8 koffers en een grote bench voor Nala. Aardig wat bagage dus :). Eenmaal op Schiphol waren mijn zusje, Jan en Lia er ook. Die kwamen ook ons nog even uitzwaaien. Na het inchecken en de koffers afgeven kwam dan toch echt dat afscheid nemen. Het was een emotioneel moment, maar zoals we eigenlijk heel de tijd zeggen...... we zeggen geen doei voor altijd maar tot de volgende keer!

Nala weggebracht en die werd ook ingeladen in het vliegtuig. Zo gek dat je lieve beestje van je weggaat en dan pas 10 a 11 uur later weer terug ziet. Dat was dus ook even een traantje. Vooral Mirre vond dit erg lastig.

Kwamen we Dirk Kuijt nog tegen op het vliegveld, bleek ook naar Aruba te gaan met zijn gezin. Jesse heeft hem nog een hand gegeven en gezegd dat ze goed gevoetbald hebben! Leuk momentje.

Na en paar uurtjes konden we instappen in het vliegtuig en ging ons avontuur echt beginnen!!! de kinderen vonden het zo spannend, de eerste keer vliegen en dan ook nog eens gelijk 9uur lang. Het opstijgen gaf een gek gevoel in de buik zowel van spanning en het opstijgen. Na een goede en voorspoedige reis kwamen we aan in het warme Aruba. De warmte kwam ons tegemoet met een heerlijk windje erbij.
De douane ging ook lekker snel. En we konden Nala weer ophalen. Ook zij kwam had een rustige reis gehad. Ze kwam er rustig uit (de bench). Ze was blij ons weer te zien!
We werden opgehaald door collega's van Jesse en werden naar ons hotel gebracht.
Hier kwamen we aan en dachten wow wat een mooi resort is dit!!!! Koffers in het appartement gezet en de zwemkleding aangetrokken, heerlijk een duik genomen en na die tijd nala even opgehaald en haar mee naar de zee genomen. Hier nam nala een heerlijke duik, ze moet wel erg wennen aan het zoute water hier.
Rond 21:00 waren we bekaf en zijn we lekker gaan slapen want de volgende dag werden we vroeg opgehaald om kantoortjes langs te gaan.

De volgende ochtend waren we allemaal rond 5:00 wakker en hebben we ontbeten en om 6:30 werden we opgehaald om ons in te schrijven. Na een paar uur in het "gemeentehuis"t zijn geweest en alle papieren in orde waren zijn we dan alle 4 officieel inwoners van Aruba!!!

Daarna konden de kids en ik lekker gaan zwemmen maar Jesse moest nog wat dingen regelen. Die was pas s'middags klaar. Verder die dag hebben we heerlijk gezwommen, met Nala naar de zee geweest en lekker niks gedaan! 's Avonds lekker uiteten geweest aan de high rise en om 21:00 weer bekaf en slapen!

Zaterdag waren we later wakker allemaal en komt het normale ritme er een beetje in. We hebben boodschappen gehaald, in een super grote supermarkt waar ze allemaal Jumbo producten hebben :). Langs ons huis gereden, wat er super uit ziet!!!! En natuurlijk weer heerlijk gezwommen in het zwembad hier op het resort en met Nala naar de zee geweest. We hebben een huurauto dus kunnen lekker het eiland rond.
Ook wou ik graag even in Oranjestad kijken maar oh mijn god wat een merken allemaal! Zo Amerikaans...... Gucci, D&G, Cartier, Tommy Hilfiger, Luis Vuitton en noem maar op!!! Alles is echt en dus ook goed geprijsd ;)!!

Vandaag is het zondag en hebben we echt een flexdag :). Lekker rustig opstaan, beetje hangen, spelletjes doen en dit verslag typen.De buren die op de muur kloppen dat we minder geluid moeten maken, oeps! Ah ja onze kids maken soms wat geluid en met het kussengevecht wat we deden ja dan gaat dat niet heel zacht....sorry buurtjes :)
Straks gaan we naar nikki beach met Nala en daar even zwemmen. Vanmiddag gaan we lekker bij the Manor op het strand liggen ( daar kan Nala overdag niet komen) Vanavond staat Burritos op het menu en "witte spaghetti" ( carbonara) voor de kids! dan is de zondg al weer voorbij en duurt het nog 1 weekje voor we de sleutel van ons huis krijgen!!!!!

tot de volgende keer, Ayo!

Liefs Deborah

• 20 Juli 2014 - 17:11

Suzanne:

Wat super leuk om dit te lezen! Fijn dat de aankomt en de 1e dagen goed zijn bevallen. Ik ga jullie zeker volgen, erg leuk dit. Geniet ervan daar en ik wacht op het volgende verhaal!

• 20 Juli 2014 - 17:35

Danielle :

Hey luitjes! Leuk om mee te lezen in jullie dagboek ;-) quinty doet de groetjes aan Mirre en een knuffel

• 20 Juli 2014 - 17:39

Elvira :

Lieve familie
    Wat geweldig dat je een blog hebt .wij vinden t super om jullie verhalen en jullie leven op aruba zo mee te lezen .zo zijn we er ook een beetje bij ..gaan jullue zeker volgen
    Liefs fam. Van haag

• 20 Juli 2014 - 18:47

Mams :

Super leuk idee een dagboek over jullie leven in Aruba .
    Zo dat iedereen jullie avontuur op Aruba kan volgen .

XXXjes Mams (Omi)

• 20 Juli 2014 - 20:13

Naomi:

Leuk om te lezen lieverds! Geniet ervan!
    We blijven zo mooi op de hoogte

• 20 Juli 2014 - 23:29

Cindy:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! Geniet er maar lekker van! Goed om te horen dat jullie en nala een goede vlucht hebben gehad !

Groetjes cindy

• 21 Juli 2014 - 01:15

Larissa:

Wat leuk om jullie zo te volgen.
    Zo weten wij ook hoe jullie het hebben. Geniet er lekker van,
    en ben erg benieuwd naar het volgende verhaal.
    xxx larissa

• 21 Juli 2014 - 08:07

Nicole:

Lieve bechtjes,
    Wat super om dit te lezen, mooi om ook te bewaren voor later! Geniet daar lekker van het weer, de omgeving en vooral elkaar!