Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Aruba

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2014 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal,

Weer een verslag van ons van de afgelopen dagen! Hier si alles nog steeds heerlijk!!!! Ik denk dat de warmte, de zon en het strand me nooit gaan vervelen! Het is zo heerlijk!
Gister (zondag) hebben we echt een flex dag gehad! We hebben heerlijk lang aangemodderd in ons appartementje. We zijn met Nala naar de zee geweest, ze geniet er zo van en vindt het zo lekker. We zijn naar Nikky beach geweest. Daar kunnen we echt heel ver de zee inlopen en het is lekker rustig voor Nala. Weinig toeristen op dat stukje.
Alleen veel koraal/rotsachtige dingen op sommige plekken dus volgende keer daar schoentjes aan en al helemaal nadat Jesse gister op een zee-egel is gaan staan. Hij voelt sommige plekjes wel goed en we kunnen er niks aandoen want als we poging doen tot eruit halen kunnen de naaldjes breken

Gister heb ik voor het eerst een stukje gereden met de auto hier. Pfff daar krijg ik een snelle hartslag van hoor! Je moet ogen in je achterhoofd hebben. En heel goed opletten wat de ander doet. Maar het is me gelukt Als ik de weg beter ken dadelijk gaat het me vast beter af! Nu weet ik de weg nar ons huis vanaf the Manor en naar de Superfood. Verder kom ik nog niet echt.
Jesse heeft nog vakantie tot 18 augustus dus ik heb nog even!

De basisschool van de kinderen hebben we gezien en het ziet er allemaal kleurrijk uit! Erg leuk. Ook heb ik gehoord dat het ’s morgens een grote epic is met auto’s dus op tijd van huis rijden en de kids in de klas brengen.

Jesse is vandaag ingerouleerd op het werk en het was dus de eerste keer vroeg opstaan voor hem, 5:00 ging de wekker.
Ook hebben we het gas, water en licht voor ons huisje geregeld, erg fijn! We hebben een nieuw nummer van onze mobieltjes, al je die wil dan mail me maar  Nu nog internet en tv regelen en we zijn klaar dan. Dan alleen nog wachten op de sleutel en container!
Vrijdagmiddag krijgen we de sleutel al, yeah! Dus kunnen we de kids hun kamer al beetje eigen maken met kleurtjes en lampen ophangen kunnen we ook al doen. En maandag 28juli komt de container met onze spullen! Gaan we heerlijk naar ons eigen stekkie.
Het hotelleven is leuk en heerlijk maar al je niet op vakantie bent voelt het heel anders!

Vandaag was Jesse bij en collega en ik bleef op het resort want ik kon dan ff de was doen etc. Maar k was klaar en ik appte hem van, nou ben klaar met de was en de schoonmaakster in ons appartement is ook klaar dus je kan weer met Nala komen en de kids ( Nala mag niet aanwezig zijn tijdens schoonmaken, ze zijn bang voor grote honden). Zegt Jesse, nou dushi kan je ons niet oppikken hier want dat is makkelijker. Nou mijn hart begon al sneller te kloppen OMG ik stap dus helemaal alleen in die auto…… en waarrempel ik kwam zowaar veilig bij Jesse zijn collega aan en ik wist de weg (na uitleg) ook nog eens!!!!! Hahaha was best trots op mezelf.
Daarna zijn we langs winkeltjes geweest, verf kijken, vaatwasser kijken, allemaal spulletjes voor het huis. Ook nog een grote( redelijke geprijsde) supermarkt gevonden want alle boodschappen zijn mega duur hier!!!! En dan denk je ach valt wel mee….uh NOT. Normaal kom ik echt wel uit met 100 euro nou nu dus het dubbele maar daarentegen is de benzine onder de euro  Dus we klagen toch eigenlijk maar niet!

Vanavond hebben Jesse en de kids nog een frisse duik genomen in de zee. En we hebben heerijk gegeten…..Kids lekker in bad geweest, met bubbels erin! En nu zit ik alweer te typen.
Morgen gaan we tv en internet aansluiten, was er nog niet van gekomen, langs Jesse zijn werk en we gaan eens een ander strandje opzoeken!

De dagen gaan snel voorbij. Alles is nog nieuw, we ontdekken veel nog.
Ik zeg tot snel weer!

Liefs

  • 23 Juli 2014 - 19:16

    Nelleke:

    Hoi lieverds,wel heel erg leuk om zo mee te reizen in de belevenissen van elke dag.stoer hoor deb..om alleen te rijden.xxx

  • 25 Juli 2014 - 20:28

    Kees Mulder :

    Hè klinkt allemaal super schat ben benieuwd naar de foto's van jullie ingerichte huis

  • 28 Juli 2014 - 20:23

    Elvira :

    Hoi hoi
    Leuk om weer jullie belevenissen te lezen.veel klusplezier bij het inrichten vsn jullie huisje .zo wordt je wel een goeie auto coureur debora... ..tot de volgende belevingen ..liefs van ons xxx

  • 29 Juli 2014 - 11:12

    Marjolein :

    hoi hoi schatjes

    Leuk hier zo af mee te reizen in jullie avontuur . je bent een stoere Dushi :-) straks cross je overal op Aruba heen hihihi
    zo af en toe al wat foto,s gehad van jullie huisje. maar ben benieuwd naar het eindresultaat

    dikke kus mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 20325

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: