Brent! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Brent! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Brent!

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Augustus 2014 | Aruba, Oranjestad

Op de nacht 2 op 3 augustus heb ik super slecht geslapen!!! Want tja het is in NL 6 uur later en ik wist dat mijn hoogzwangere zusje zich zou gaan melden om 7:15 in het ziekenhuis. Haar vliezen werden geprikt en kreeg een infuus met weeën opwekkers.
Ik wist natuurlijk dat dit moment ging komen, dat mijn lieve zusje ging bevallen en ik 9000km verder zit. Men wat was dat moment grof gezegd klote!!!
Ik was natuurlijk super blij dat mijn (sorry ons) neefje eindelijk geboren was maar oh wat had ik graag aan het kraambed gestaan en ons lieve neefje gekust en geknuffeld en gezegd dat hij welkom is en dat ik nu al ontzettend veel van hem hou!
Zeker wil ik er voor mijn zusje zijn die een loodzware bevalling heeft gehad om haar te helpen maar gelukkig zijn er heel veel lieve mensen om haar heen en thank god we have FaceTime!!!! Zo heb ik heb al meerdere malen live gezien, alleen dat knuffelen wordt en beetje lastig!
Mirre en Sem kijken wel 10x per dag de foto’s en filmpjes die we toegestuurd krijgen. We zijn zo blij dat ons neefje Brent Robert Cornelis ( roepnaam Brent) geboren is en gezond is!!!!
We hebben een leuk vooritzicht, in Januari komen ze gezellig langs en kunnen we eindelijk knuffelen en kan ik in zijn oor fluisteren wat ik eigenlijk had willen zeggen aan het kraambed!!!

Lief zusje ik ben super trots op je en ik hou ontzettend veel van je!!!!!!

Ook van jullie hoor Taco, Lo en Day!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 20335

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: