Vakantie voorbij! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Vakantie voorbij! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Vakantie voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Augustus 2014 | Aruba, Oranjestad

Nou wat viel dat mee zeg. Kennismaken op school was super leuk! De kinderen werden welkom geheten door alle juffen en meesters in de gymzaal. Daarna gingen we naar de juf toe waar de kids les van krijgen en daarmee liepen we naar de klas. De klassen zien er super leuk uit n ook netjes en vooral lekker koel!
Het gekke is in NL loop je je klas uit en kom je in de hal, hier loop je de klas uit en sta je op de porch en loop je gelijk schoolplein op. Je staat dus gelijk buiten.
Sem en Mirre kennen al wat kids die ook naar de Schakel gaan. Mirre zit bij en vriendinnetje in de klas en Sem zit bij zijn maat in de klas! Pfoe als die twee niet bij elkaar zouden komen hadden we even met de juf moeten praten! Die twee zijn zo gek met elkaar! Gelukkig zitten ze bij elkaar!
Sem zit in groep 1 (1/2B) en Mirre zit in groep 3 (2/3 combiklas, wat ik daarvan moet vinden weet ik nog niet zo goed). De juffen zijn ontmoet en wat kinderen al. Nu vandaag nog lekker een dagje vrij n morgen is het vroeg opstaan, ontbijten, koelboxje vullen ( ja dat is de tas van de kids hier, een koelboxje met koelelementen) en in de auto een het hele drukke verkeer bij de school trotseren. We hebben al gehoord dat dat nog wel eens een opgave kan zijn. Op tijd vertrekken en we zullen het zien. Pfoe morgen gaat de wekker dus al om 6:25 na 5 weken vakantie, dat zal wennen zijn.

Vandaag met de kids lekker naar de kapper geweest! Begint de kapster bij Mirre zegt ze, oh even goed in de gaten houden, Mirre haar haren beginnen aan de punten groen te worden! OMG! Nou vertelde ze dat sommige kinderen die zo blond zijn gewoon groen kunnen worden! Zo was er vorige week een meisje die ook gewoon zo groen geworden was, gewoon een blonde spoeling over der haren heen moest! Nou Mirre der haren maar goed in de gaten houden!

Vandaag een lekker chill dagje nog en morgen is de vakantie over! Ach twee dagen later is het alweer weekend! We hebben een gezellig weekend voor de boeg dus dat komt allemaal wel goed! Ik ga heerlijk met een vriendin koffie drinken bij Starbucks en daarna gaan we eens even kijken of we een bikini kunnen scoren !

Volgende week mezelf ook maar eens (nog meer) in het zweet gooien en de sportschool op de kazerne bezoeken! Er worden daar sportlessen voor “ons” vrouwen ;) gegeven. Maar eens heen gaan dus. Samen met wat andere vrouwen, samen is gezelliger dan alleen ;)!

Ayo tot de volgende blog!

• 13 Augustus 2014 - 21:47

Wieteke:

super leuk debor, om te lezen waar jullie allemaal mee bezig zijn. Terwijl ik het lees hoor ik je het verhaal vertellen, met mn kopje thee er bij lijkt het helemaal echt. Heel veel succes morgen met opstaan!! En veel plezier in de sportschool!! (K)

• 13 Augustus 2014 - 22:07

Christel:

Hoi allemaal,
    Fijn dat de kennismaking op school goed is verlopen. En fijn dat Mirre en Sem al en vriendje en vriendinnetje in de klas hebben. gelukkig begint iedereen nu aan een nieuw schooljaar na de vakantie en hoeven ze niet alleen in een groep in te stromen. Ben benieuwd hoe ze het morgen vinden. Voor jou Deborah, zal het ook wel even wennen zijn morgen... Ineens een poos zonder je kinderen. Hopelijk went het snel. En niet te fanatiek sporten he!
    Leuk die foto's bij de verslagen, dan krijgen we hier echt een indruk van hoe het jullie vergaat daar!!
    Heeeeeel veeel groetjes eb veel liefs uit Gaanderen van Isabel jasper Laurens en van Rob en Christel