Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Augustus 2014 | Aruba, Oranjestad

Bon dia allemaal. Weer een verslag vanuit het nu wel heel erg hete Aruba!
Wat is er allemaal beleefd de afgelopen dagen. Eigenlijk niet heel veel bijzonders. De kids gaan met plezier naar school en doen goed hun best. Ze maken nieuwe vriendjes en genieten ervan dat ze om 13:15 alweer klaar zijn en lekker thuis nog een duik in ons zwembad kunnen nemen.

Verder genieten we erg van het leven hier. Het leven gaat hier gewoon soms wat makkelijker. De tijdsdruk die ik in Nederland had heb ik totaal niet hier. Het gaat hier toch makkelijker en dan wordt er gezegd wat vandaag niet komt, komt morgen wel maar hoe fijn is dat. Dat het niet erg is als het allemaal anders loopt en dat die tijdsdruk weg is. Ik ervaar dit toch als zeer prettig.

Verder hebben we vorige week een tour en info ochtend gehad op de kazerne gehad. We hebben rondje kazerne gedaan, pasje gemaakt voor mij ( om op de kazerne te komen). Op de info ochtend te weten gekomen wat voor insecten en vieze beesten hier eigenlijk zijn!!! Bijvoorbeeld de Sapo pad, di mag je dus echt niet aanraken, die zijn giftig. Ze zijn vooral gevaarlijk voor honden, als de hond voor de kikker staat te blaffen dan spuit de kikker gif in de bek van de hond en binnen 1 a 2 minuten is de hond dus dood!!!! En het vervelende is, de kikkers horen we hier elke dag dus goed in de gaten houden dat Nala niet achter een van die kikkers aangaat want als ze al een hagedis ziet rent ze erachteraan. De tour was echt heel leuk. We zijn door het Arikok park( google maar eens) gereden met een truck. We hebben een beetje sightseeing gedaan. Was super leuk. Na de tour lekker gebbqd en daarna lekker naar huis. De volgende dag moesten de kinderen nog 1 dagje naar school dus op tijd die donderdag in bed en weer volgende dag vroeg op. Want tja de kids zijn dan wel vroeg klaar van school dat houdt ook in vroeg opstaan! De kids van 7:45 t/m 13:15 naar school.
Sem had ook weer een uitnodiging gekregen voor een kinderfeestje en dit keer konden we wel dus zijn we zaterdag er na toe geweest. Pf wat vond ik dat spannend!!! Het waren mensen die ik nog niet kende aar ik vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Dus hup cadeautje gekocht voor de jarige jop en de stout “slippers” aan gedaan en gegaan. Jesse en Mirre waren ook mee, die gingen mij en Sem eigenlijk wegbrengen maar ze konden ook blijven dus hebben ze ook bij de poolparty gezeten. De mensen waren super aardig en het was echt heel leuk!!! Voor herhaling vatbaar dus!!!!!!

Zondag zijn we naar de noordkust geweest. Op zoek naar leuke houtjes om wat moois van te maken. Genoeg houtjes gevonden!!! Komen we bij het eerste strandje aan van de noordkust, ja hoor ligt/staat er een stelletje een beetje heel erg intiem te zijn, akward dus!!!! Gauw met de kids omgekeerd (gelukkig hebben de kids niks gezien) want de mensen leken totaal geen last van ons te hebben. Maar wij hebben dubbel gelegen van het lachen!!!!!!
Ook nog leuke foto’s gemaakt van leuke mensen!!!! De noordkust is een mooi plekjes voor foto’s! En zo leer ik weer wat bij om mooie foto’s te maken!
Komen we thuis, kids gedoucht en in bed, wij maken ons klaar voor bed. Ziet Jesse ineens een dikke vette kakkerlak op onze slaapkamer. Die avond ervoor was er een in de badkamer en tja ze komen niet alleen!!!! OMG Jesse wil de spuitbus pakken om hem dood t maken rent ie dus weg. Ik wil loop langs het bed om te kijken waar die is rent de kakkerlak over mijn voet, nou heb gegild als een klein meisje. Wat is dat nasty zeg!!!!!!!! Maar ook die is dood! Nu alles weer grondig schoonmaken en hopelijk geen kakkerlak meer, anders de pest control bellen want bah bah wat is dat vies!

Vandaag is het maandag weer en het weekend is voorbij. We hebben een leuk en gezellig weekend gehad maar wat ging het toch snel voorbij. Time flies when you’re having fun!
Vandaag een mail gestuurd naar de school om te helpen in de bieb op school. Lijkt me best leuk! Van de week met wat vrouwen uit de wijk de sportschool op de kazerne opzoeken. De intentie is twee keer in de week dus dat wordt zweten!!!!! Zeker nu met 35+ en geen wind!!!!
Ook op zoek naar een huisje voor Laisa, Taco en de kids voor als ze op vakantie komen in januari. Morgen met Mirre bij een dansschool kijken waar ze balletles geven. Sem opgegeven voor zwemles dus benieuwd wanneer hij kan starten. Dus deze week weer genoeg op de planning! Maar alles lekker rustig aan en we maken ons niet druk!
Ayo!