wat is normaal? - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu wat is normaal? - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

wat is normaal?

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 December 2014 | Aruba, Oranjestad

Het leven wordt normaal voor ons hier. Gek is dat dat als ik langs het strand rij en dat dat uitzicht normaal wordt voor mij. Dat de zon iets normaals is en dat elke dag je insmeren met zonnebrand normaal is. Dat als het nu regent ik denk oh lekker zeg, ff een bui. In NL altijd ah gats regent het nu alweer, of het is alweer koud wanneer komt de warmte weer. En dan niet de warmte van je verwarming binnen. Het is eigenlijk wel heel erg fijn dat de dingen normaal worden. Eigenlijk heet het misschien ook wel je ergens thuis voelen.
Toch zijn er ook minder leuke kanten aan ons avontuur! Tja ze zijn er echt! We hebben nu twee keer bezoek gehad en dan heb je een super leuk tijd samen en dan zo ineens is het moment van afscheid nemen alweer. Dan vloeien toch de tranen rijkelijk. Het breekt toch een moederhart om je kinderen zien te huilen bij afscheid nemen. Gelukkig is het met kinderen ook weer zo dat ze bij thuiskomst weer lekker gaan spelen. Een fijn iets is dat zeker!

Nu de december maand er is merk ik toch dat ik ondanks het zo ontzettend naar mijn zin heb, onze familie meer mis. Gezellig samen zijn, samen eten maken, lekker ouwehoeren.
Ik was natuurlijk jarig deze maand. Dit was de eerste verjaardag zonder mijn familie en vrienden in NL, wat was dat gek. Gelukkig had ik hier veel lieve mensen om me heen maar toch is het feestje anders. Dit keer geen witte tent in de tuin met heaters en de volume op standje te hard! Ik heb een gezellig feestje gehad maar lieverds wat heb ik jullie gemist!!!!

Verder genieten we nog steeds ontzettend hier. We hebben nu samen vakantie, een week er al op zitten nog twee heerlijke weken te gaan. Plannen met onze vrienden gemaakt om kerst en oud en nieuw te vieren is ook gemaakt!!! Wie kan er nou zeggen….. laten we met kerst op het strand gaan bbqen!!!! Heerlijk kan ik aan mijn to-do lijstje afstrepen.
We hebben vorige week de eerste vuurwerk mat al af horen gaan in onze wijk. Jesse wordt nu al helemaal gek!!!!! Hahaha hij wil nu al vuurwerk kopen!
We gaan een heerlijke tijd tegemoet….. We gaan er ontzettend van genieten want ook dit is allemaal maar tijdelijk. Over een aantal jaren zitten we weer gewoon in ons huisje in Gaanderen en zijn de dingen die hier nu niet normaal zijn daar wel weer normaal zijn. En dan zeggen we goh wat missen we Aruba, onze vrienden die we hier gemaakt hebben, de nromale dingen hier! Gelukkig zijn we nog heel lang hier en hoeven we daar nog heel lang niet aan te denken en zetten we onze knop genieten voluit!!!

  • 22 December 2014 - 00:37

    Christel:

    Hoi familie, mooi geschreven Deborah. Prachtig verwoord, het dubbele gevoel. Wij missen jullie hier ook, Mirre bij het kerstfeest op school, Sem met zijn stoere leren jas op zijn fiets, jullie opgewekte gezichten, het samen ff kletsen! Geniet nog maar lekker van de komende vakantie weken samen, maak van iedere dag maar een feestdag! Heel veel lieve groeten uit Gaanderen van ons allemaal.

  • 25 December 2014 - 22:42

    Elvira:

    Hallo lieve schatten ,dan gaat zeker wennen die overheerlijke zonnestralen.en het strand en de palmbomen en al die mooie dingen die jullie beleven op Aruba

    Ook wij hier missen jullie ontzettend , maar ik ben super blij dat we nu kunnen skypen ..enelkaar zo een beetje kunnen zien.
    Jullie uitbundige feestjes in de achtertuin houden we zeker te goed!!!!!!!!!

    Hele fijne kerst nog op het strand en een hele dikke kus van ons !!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 623
Totaal aantal bezoekers 20332

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: