Kidsparty, vakantie en visite - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Kidsparty, vakantie en visite - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Kidsparty, vakantie en visite

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2015 | Aruba, Oranjestad

Zo het kinderfeestje van Mirre is geweest. Het was een succes en toch heb ik iets orgineels kunnen bedenken. We hebben het zwembad van Aqua Windies afgehuurd. Bij dit zwembad heeft Sem zwemles en ik dacht waarom thuis in een veel kleiner bad zwemmen als het groter kan. Op zondag is het zwembad normaal dicht hadden we het rijk voor ons alleen. We hadden een toezichthouder erbij en een lekker muziekje. Kids hebben enorm genoten! Succes dus! Na die tijd lekker poffertjes gegeten en als toetje een ijsje. Heerlijke dag, zelf uiteraard lekker mee gezwommen... Makkelijkste kinderfeestje ever :)

Toen naderde de vakantie NL bijna. Kids vonden het wel spannend hoe dichterbij het kwam. De vliegreis weer, alle familie weer zien. Toen was het 26juni...... we gingen op weg naar NL. Mijn vader kwam ons ophalen op Schiphol. Die hadden we al een jaar niet meer gezien dus dat moment was geweldig! Elkaar na zo lange tijd weer te zien. Toen begon ons drukke schema :) We hebben heerlijk twee weken op de camping gezeten en de eerste week had NL een hitte golf dus konden we heerlijk genieten van het warme weer. Daarna werd het koud 8( Echt brrrrr.De lange broeken en shirts met lange mouwen kwamen er toch aan te pas. Vooral de avonden en nachten waren koud. In de tijd Nl hebben we veel plezier gehad. Al onze familie en vrienden weer gezien. Sommige waar we nog langs wouden gaan lukte niet dus dat houden jullie te goed ;). Mirre heeft een middagje al haar vriendinnen uitgenodigd op de camping dus dat was een feestje! Thank God was het lekker weer…. Dus zwemmen was van toepassing. Ik heb mijn eigen animatieteam dus mijn lieve mannetje ging met alle kids richting het zwembad.
Ook hebben we deze vakantie ons nichtje eindelijk kunnen bewonderen. Madelief is geboren in April dus was al een paar maandjes oud. Heerlijk moppie!!!!! Uiteraard waren we ook super blij om al onze nichtjes en neefjes te zien weer! Super leuke feestjes gehad! Toen was het moment daar om weer naar ons thuis Aruba te gaan. Het gekke was ik had veel zin om weer terug te gaan. Ik had best nog een week extra in NL kunnen blijven maar het voelde toch goed om weer naar huis te gaan. Naar onze honden weer. Ons huis, het lekkere warme weer, onze eigen spulletjes weer.
11juli waren we weer op Aruba en 12 juli kwam ons bezoek al weer aan. Mijn vader, Lennie en Maybritt kwamen die dag aan. Dus als een malle door het huis en alles in orde maken voor de logees, einde van de dag op het vliegveld weer en YES ze waren er!

Wij hebben op dit moment ook vakantie dus het is een en al genieten. We hadden nog wel even een verhuizing tussendoor. We zijn van een huis met drie slaapkamers naar een huis met vier slaapkamers gegaan. Nu hebben we dus een gastenkamer. Ideaal…..geen koffers meer overal, de kids kunnen lekker spelen met hun speelgoed en ons bezoek heeft lekker hun eigen kamer.

Mirre was tussendoor ook nog ECHT jarig! Dus die dag hebben we ook nog samen gevierd! Lekker gebbqd, de fiets die ze graag wou cadeau gegeven, visite gehad! Heerlijke dag gehad!

Nu is het heerlijk genieten van de vakantie samen. Allemaal leuke dingen doen want straks begint ons normale leven weer, van werken en school.

Ajo!