JAX - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu JAX - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

JAX

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2015 | Aruba, Oranjestad

Een dag om dubbel en dwars om nooit meer te vergeten!

11 juli kwamen wij weer op Aruba aan en ja hoor 12juli meld mijn zusje zich in het ziekenhuis. Ze voelde zich niet lekker en moest dus even blijven, ging aan de CTG scan want tja hoogzwanger en je niet goed voelen is niet oke.
Gelukkig was alles goed met ons kleine neefje alleen voelde mijn zusje zich nog steeds niet top!
Ze gin weer naar huis. Uiteindelijk is ze 14 juli weer in het ziekenhuis gekomen en hebben ze haar 15juli geholpen. Zoals ik al zei en dag om dubbel en dwars nooit meer te vergeten. Mirre heeft wel een heel speciaal cadeautje gekregen….. Ons neefje Jax is na en hele snelle bevalling geboren. Eindelijk was het mannetje er!!!
Ben super trots op mijn zusje dat ze dit mooie mannetje op de wereld heeft gezet!

Nu is het alleen dat we hem niet live kunnen bewonderen. Ik had gehoopt dat Jax geboren zou worden als wij nog in NL zouden zijn maar helaas. Nu is het Jax zien via FaceTime , dit voelt wel anders. Dit is dan weer een nadeel van zover weg wonen .

Jax we houden nu al super veel van je ook al hebben we je nog niet gezien! Liefde kent geen afstand!!!!