Verhuizen!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Verhuizen!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Verhuizen!!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2014 | Aruba, Oranjestad



Maandag was het dan eindelijk zover! We hadden de sleutel al voor het weekend gekregen dus hadden we al geverfd en wat spullen neergezet, zondag had ik alles alweer ingepakt van de hotelkamer.
Vrijdag was onze container al neergezet dus dat onze spullen en mijn auto veilig waren aangekomen wisten we al. Slaapt iets beter 
Maar terug naar maandag…. We moesten al om 8:15 bij ons huis zijn dus vroeg uit de veren. De verhuizers waren gelukkig op tijd maar ja we mochten pas de container openmaken als de douane erbij was. Maar tja dat was dus gewoon 2,5 uur wachten voordat ze kwam. Maar ja zo gaat dat…wachten wachten en nog eens wachten.
Maar ja toen ze er eenmaal was konden we eindelijk beginnen. De container werd eerst helemaal leeggehaald en onze veranda en woonkamer stonden helemaal vol met dozen. En dan denk je waar moet ik in godsnaam beginnen!!!
Dus begonnen in de keuken waar dus het meeste werk inzit omdat alles dubbel verpakt is….een doos en elk stuk servies zit in beschermpapier. Jesse is begonnen met de bedden opzetten zodat we iig lekker konden slapen de eerste dag. Na een vermoeiende dag van uitpakken en spullen op hun plek zetten en een lekker stuk pizza van de pizzahut lagen we weer heerlijk in ons eigen bedje. Wat fijn om na 4weken je eigen spullen weer te hebben. Toch heb ik de eerste nacht gek geslapen. Elk geluidje hoorde ik en de gordijnen hingen ook nog niet dus daar was ik toch een beetje onrustig bij. Jesse had de dozen wel opgestapeld voor het raam zodat er niemand doorheen kon kijken en het toch de volgende ochtend wat donker was.
Ook werd ik de volgende ochtend met een ontstoken oog wakker. Mijn rechteroog zat helemaal dicht en mijn oog was helemaal rood. Bummer, want dat hield in dat ik geen lenzen in kon en dus ook geen zonnebril op kon!!! Ik was dus ook echt niet van plan om die dag de deur uit te gaan. Die dag werd toch al besteed aan uitpakken. De kids hebben geholpen met hun eigen kamer en dat vonden ze super leuk om te doen. Dinsdags dus ook de hele dag aan uitpakken gespendeerd. Tussendoor moet ik dan echt even denken oh ja we moeten nu even wat eten. Door de hitte hier drink je veel en vergeet je dus snel wat te eten! Dinsdag dus ook weer helemaal gesloopt van het uitpakken en op tijd erin.
Woensdag weer uitpakken, op deze dag denk ik, pff men wat hebben we een spullen!!!!Waar moet ik het laten allemaal maar toch als de dozen dan uitgepakt zijn is het toch dat ik denk wat fijn dat we het mee hebben 
Donderdag is een dag waarvan we denken laten een lekker rustig dagje houden en ff wat anders don dan dozen uitpakken. Jesse en Sem zijn ’s morgens eerst mijn auto in de verzekering gaan doen en de belasting! Ik heb dus nu een arubaanse auto Morgen wordt ie nog gekeurd en dan kan ik de weg weer op met mijn bakkie!!!
Vandaag hebben we heerlijk gelunched in de stad, hebben de kids een cadeautje gekocht voor zichzelf, hebben we een cadeautje gekocht voor onze buurjongetjes (feestje zondag), hebben we eindelijk tapijt gekocht (was eindelijk binnen, moet onder zwembad vanwege de grond) oor onder het zwembad en hij staat!!!! Jeetje was is het ding groot! Voor dat dat gevuld is duurt wel een nachtje of langer! Maar hij staat, finally. Kids ook al super blij, gelijk erin en met het beetje water wat erin zit al spelen, heerlijk genieten.

Ik zeg bon nochi en ayo!!!!

  • 04 Augustus 2014 - 21:32

    Elvira :

    Fijn dat alles op zn plaats valt.. je wordt zo nog een goeie autocoureur debora..

    Wacht in spanning op jullie nieuwe belevenissen ..dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 20348

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: