Nieuwtjes!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu Nieuwtjes!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

Nieuwtjes!!!

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 September 2014 | Aruba, Oranjestad

Bon dia, zoals ik al zei hadden we een lekkere drukke week in de planning! Nou dat indeed!
Maandag heb ik geholpen in de bieb op school, wat erg leuk was. Dus dat gaan we blijven doen! De kids vinden het geweldig, onze mama “werkt “in de bieb zeggen ze, hahaha fijn ;). Maar het was echt leuk om te doen!!
Dinsdags met Mirre naar dansles geweest. Dan merk je toch dat het hier zo anders gaat. Ik kom met Mirre binnen en zeg we komen voor balletles, zegt die vrouw, Oh je bent wel vroeg! Maar ja ik zeg in de mail stond op tijd komen voor eventuele uitleg, die vrouw oh nee hoor niet nodig. Ik oke dussss! Nou ja bon maar waar kan Mirre zich omkleden want mag ze meedoen? Uhm ja hoor mag meedoen maar we hebben geen paskamers, dus verkleed maar op de wc maar daar is het wel warm. Ik weer oke dussssss maar ja weer bon en we wachten. Ik vraag waar is de zaal waar ze balletten want ik wet niet waar ik moet zijn? Die vrouw, de juf komt zo naar buiten en roept dan ballet en daar verzamel je bij en dan gaan jullie naar de zaal. De zalen die gebruikt worden zijn verschillend want ligt aan de grote groep! Oke bon dus weer wachten. Uiteindelijk ging er een bel wat inhield dat de andere les afgelopen was dus wij wachten en ja de juf komt buiten roept ballet e de kindjes verzamelen. Mirre stelt zich netjes voor maar tja volgende dilemma, de juf spreekt geen NL, oeps. Blijkbaar weegt dat bij mij zwaarder dan bij Mirre want zij wil graag naar binnen en doet een hele les mee. Mirre zegt ik deed gewoon andere kinderen na en de hulp juf kon wel NL spreken. Al met al Mirre vond het luk maar wat is het nu. Ze zijn verplicht twee keer in de week te balletten, want het is ook echt ballet! Geen beginnend ballet met veel spel en vrolijke liedjes maar echt ballet met klassieke muziek! Over het algemeen vind ik het echt wel een hele goede balletschool en denk ik ook dat het de kinderen o heel goed geleerd wordt op jonge leeftijd. Maar ja dan vraag ik Mirre en wat vond je ervan. Ja erg leuk en ik wil vaker, zeg ik oke maar je met wel 2x in de week, nou nee mam, dat is veel te warm! Ik wil ook spelen en na school ben ik ook soms moe! Dus ballet hier tot nu toe geen optie! Hahaha maar we hebben het geprobeerd!
Ook ik ben de afgelopen week sportief bezig geweest! Op dinsdag ben ik steps gaan doen en donderdag bodypump. Nou ik heb spieren gebruikt waarvan ik niet meer wist dat ze het nog deden ;) De woensdag wakker worden met spierpijn in de kuiten valt mee! Maar vrijdag wakker worden en je bed bijna niet meer uit kunnen komen is toch andere koek, hahaha. Me benen, billen, armen alles deed zeer! Na de w gaan ging niet zo makkelijk. Zie je het al voor je, langzaam zakken en de wc klink vasthouden en dan nog oeh ah pijn! Die spierpijn was zondag pas een beetje over! Nu deze week weer geweest en wat fijn alles ging beter dan de vorige keer! De spierpijn is u minimaal aanwezig dus dat houdt in mijn spiertjes doen het goed! En nee ik doe echt heel erg hard mee want het tempo ligt echt heel hoog!!!!! Resultaat over een paar weken mag ik hopelijk zien, want die bikini in die exclusieve boetiek staart me aan als ik langs loop!!!!! Mij cadeautje wacht op me ;)

Nu dan zwemles, Sem heeft woensdag zijn eerste zwemles gehad hier. Wat vond hij het spannend. Ik kreeg hem eerst niet in het water maar gelukkig heeft hij een hele lieve juf! Na een tijdje toch het water in en wat vond hij het super! Hij wil graag weer gaan dus dat komt even goed uit! Hopelijk volgende week woensdag geen problemen. Toen werd er aan Mirre gevraagd heb jij al diploma’s ja Mirre heel trots al A en B! Dus die vrouw zo dat is knap en wil je nog verder? Voor C misschien, Mirre eerst nee hoor is goed zo! Maar eenmaal thuis mam, leer ik dan echt met flippers zwemmen? En echt reddingszwemmen? Ja moppie echt allemaal, oké dan wil ik wel graag! Dus Mirre gaat voor C! Benieuwd wanneer ze kan beginnen.

Ook hebben we nog een heel leuk nieuwtje! We krijgen gezinsuitbreiding ;)!!!! We zijn gister bij een nestje pups wezen kijken! Bij American bulldogs. En ja hoor op slag verliefd en over twee weken mogen we onze pup ophalen! Hij is helemaal wit en als hij bij ons komt 6,5 week oud ongeveer. We kunnen niet wachten n morgen gaan we weer kijken daar. Toevallig is het ook op een ranch waar ze paardrijlessen geven dus daarvoor gaan we ook zeker nog even kijken ;)
Een naam moeten we nog verzinnen dus ideeën zijn welkom hoor. Het is een mannetje, nu al de grootste van het nest en helemaal wit dus!

Nu me weer even op het huishouden storten en genieten dat het alweer weekend is over een paar uur!

Ayo!

  • 05 September 2014 - 15:06

    Iris:

    Haai!! Wat leuk om te lezen dat jullie al zo lekker op je plekkie zitten!
    Het leven begint al weer behoorlijk "normaal" te worden.
    En een puppie... ahh wat lief!
    Ben benieuwd welk naam ie gaat krijgen :)

    Veel liefs Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 20356

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: