new story :) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu new story :) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

new story :)

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Maart 2015 | Aruba, Oranjestad

Bon dia dushi’s , wat hebben we de afgelopen allemaal weer gedaan. Soms moet ik even nadenken want de dingen die we doen hier zijn normaal geworden voor ons.
Al eerst kwamen Jan, Selena en Lia op bezoek bij ons. Dus in de auto richting de airport!! Jeej eindelijk konden we elkaar weer vast houden. Wat is het fijn om je visite op te halen. We hebben echt een leuke twee weken gehad! We zijn lekker met de honden naar het strand geweest, gewandeld op de noordkust, uiteraard rond gereden om alles te laten zien. Het is gewoon al zo lekker om ’s avonds langs de kust te lopen en te genieten van de zon die ondergaat en dit dan te delen met de mensen waar je van houdt! Zo is het ook heerlijk als je nichtje ’s morgens te popelen staat om mee te gaan met Mirre en Sem naar school brengen. Wat erg speciaal was om te doen was met ze mee te gaan naar een verloskundige hier op het eiland en ons toekomstige neefje of nichtje te zien. Toen het echoapparaat op Selena der buik werd gezet dacht ik het al te zien maar volgens de verloskundige was dit niet o, ik dacht nou ja zag het echt! Even later wordt er gevraagd willen jullie weten wat het wordt  JAAAAAAA……. Een jongen!!! Nou en of ik het dus goed zag! Een neefje erbij! Nu hebben we allemaal een meisjes en een jongen  Zo gaaf! Tja Maybritt uiteraard nog niet ;)
Ook heb ik mooie foto’s mogen maken van ze. Wat blijft dit toch leuk om te doen. Zeker als het lekker makkelijk gaat en Lia er als een prinsesje bij ging zitten.
Dan daarna altijd weer dat vervelende afscheid! Pf heel lastig blijft het! Het gaat nooit makkelijker worden. En al helemaal niet als je mannetje er ook niet is omdat hij op oefening was En dat Mirre Selena met uitzwaaien niet los wil laten. Wat ik altijd al zeg, het gaat aan je hart als het om de kids gaat. Als zij verdrietig zijn voel je dat met je hele lijf!!

Dan een leuke verandering. Ik heb ervoor gekozen om weer met mijn neus in de studieboeken te gaan. Ik ga de opleiding onderwijsassistent volgen. Deze kan lekker via een thuisstudie en ik mag stage lopen hier op Aruba. De stage is gelukkig geregeld, bij mijn eigen kids op school. Heerlijk! Ik heb er zoveel zin in om aan te beginnen  Wel zal het pittig zijn want ik moet een jaar lang elke dag stage lopen. Gelukkig valt alles onder schooltijd dus onze kids zullen er niks van merken. Alleen wordt het in de avonduurtjes studeren. Maar ook al is het pittig, ik heb er echt heel veel zin in.

Als de mannen op oefening zijn vind ik het altijd leuk om wat te organiseren met een aantal meiden om bij elkaar te komen. Vorige keer was het een bbq, dit keer een eigen gemaakte high tea! Oh wat was het lekker en veel zeg! Echt buikje vol gegeten. Dus ideeën voor een volgende keer, altijd welkom .

In Nederland had Mirre haar diploma A en B al gehaald maar Mirre wou graag haar C halen. Maar hier zijn de regels van zwemles anders dus moest Mirre eerst haar Arubaanse B diploma halen. Nou ze is na 3 maandjes zwemmen met vlag en wimpel geslaagd voor haar diploma B. Maar het leuke is, ik zeg zo nu kan je voor C zegt oh nee echt niet zwemles is klaar ik wil niet meer hoor. Ik ga op turnen zeg ze. Dus we gingen B doen omdat ze graag haar C wou halen hier maar hahaha ze wil niet meer. Ze heft nu al 3 diploma’s!! Super trots zijn we!
Sem begint ook al echt een grote jongen te worden. Hij heeft gewoon zijn eerste tand eruit!!! We hebben echt geen hele kleine kindjes meer. Hij heeft nu al weer een nieuwe wiebeltand. Hij mocht natuurlijk zijn tand op zijn kamer leggen voor de tandenfee en ja hoor de volgende morgen had hij wel 5 losse guldens, helemaal trots dat hij is.
Mirre zegt: Sem weet je wel dat mama de tandenfee is en die het geld neerlegt. Dat heb ik gehoord van een kindje uit de klas zegt ze. Sem zegt nee toch mama ? We zeggen, nou een tandenfee is net zo klein als tinkerbell van Peter Pan. Nou dat vind Mirre toch eigenlijk wel heel leuk want ze is gek op Tinkerbell….. de twijfel is dus nu toegeslagen bij haar want ja wie heeft gelijk?

Ajo tot de volgend keer!!

  • 24 Maart 2015 - 20:40

    Elvira:

    Wat een mooi verslag heb je weer geschreven ,en dat is altijd moeilijk weer dat afscheid .
    Goed van je dat je gaat studeren ..dat is ook erg leukonderwijsassistente .en leuk dat je dat op de school van mirre en sem kunt doen.
    Nou tot de volgende keer

    Dikke kus en heel veel knuffels van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 20358

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: