kidsparty, dromen, fietsen :) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu kidsparty, dromen, fietsen :) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

kidsparty, dromen, fietsen :)

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Juni 2015 | Aruba, Oranjestad

Soms als je droomt lijken dromen zo echt. Zo had ik vannacht een droom over Nederland. Dat onze tijd in Aruba erop zat ( iets waar ik gelukkig nog niet aan hoef te denken in real life). Ik droomde dat ik in ons huis in Nederland was en zo spontaan begon te huilen. Ik miste Aruba en voelde m niet meer thuis in NL. Dat klinkt gek want je zou denken, daar is waar je geboren bent, waar je familie en vrienden wonen maar zoals ik altijd al zeg, ik ben niet gemaakt voor Nederland. Dus als iedereen nou even naar Aruba komt :)Kunnen we voor altijd op one Happy Island blijven. Wees niet bang we komen wl terug ;)
Misschien droom ik over Nederland omdat we bijna op vakantie komen naar Nederland, wie weet ben ik er zelfs in mijn dromen mee bezig.
Sem vraagt ook mam gaan we wel weer naar huis terug? Is ook logisch want ons huis met spullen zijn op Aruba, zijn vriendjes hier, onze honden hier! Ons leven is ook echt hier.
Wij hebben er zin in! Lekker op vakantie naar Nederland ( ook al is het misschien koud en vies weer ) We gaan iedereen weer even zien, knuffelen, good old times!

Nu ben ik bezig met Mirre haar kinderfeestje te regelen. Dat is best moeilijk hier, een uitdaging dus. In Nederland heb je keuze uit duizenden dingen....hier uit misschien 10 dingen. Hier is het vooral bowlen, bioscoop, strand feestje, pool party en nog wat dingen. Uiteraard ben ik creatief genoeg om zelf wat te verzinnen :p. Ideetjes zijn er al en een paar dingen in onderhandeling dus ik ben benieuwd of het net zo'n succes wordt als Sem zijn eerste kinderfeestje. Dat was een piraten speurtocht in een speelpark..... Echt super leuk was dat! Wat had Sem genoten van zijn speciale dag.

Vandaag gaan we op fietsen jacht. Mirre haar fiets is een tijdje terug gestolen uit onze tuin en nu zijn we op zoek naar een andere. Maar tweedehands is sowieso heel schaars. Dus op zoek naar een betaalbare nieuwe fiets!

Tot snel! Ajo

  • 02 Juni 2015 - 18:51

    Mams :

    Wat een super mooi geschreven blog weer dit keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 20365

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: