zon,zon, regen en zon! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu zon,zon, regen en zon! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Familie becht - WaarBenJij.nu

zon,zon, regen en zon!

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Oktober 2014 | Aruba, Oranjestad

Het werd weer eens tijd voor een verslag vanuit het warme en zonnige Aruba. Dus hier komt er weer een!

Zoals ik al eerder zei het leven is nog steeds genieten hier! We genieten volop hier n vooral van het feit dat we veel tijd als gezin hier hebben!

In mijn vorige verslag stond dat we naar de Interpaso wedstrijd gingen en dat was super leuk om t zien! Alleen we waren er al redelijk op tijd en de wedstrijden begonnen pas einde v/d middag, dus eerst werd een goat/sheep wedstrijd gehouden. Oh wat hebben wij gelachen. Dat is zo leuk om te zien!!!!! Geweldig hoe de mannen hun geit of schaap presenteren en dat die beestjes dan niet mee willen lopen n dus springen/bokken echt geweldig!!!
De show daarna met de paarden echt super mooi! Mirre is ook druk aan het leren rijden. Gister heeft ze voor het eerst gedraaf. Op een echt interpaso paard. Echt op zo’n moment sta ik mijn tranen in te houden want wat voel ik met trots als ik ons meissie zo zie rijden. Eerst vond ze het echt spannend en durfde ze niet maar met een beetje moed inpraten en kom meid je kan het lukte het haar! Nu is ze trots op zichzelf, helemaal terecht, en durft ze meer! Du paardrijden een succes!!!!

Met onze pup Scott hebben we onrustige weken achter de rug en nog steeds niet rustig! Scott bleek er ziek te zijn Hij kwam blijkbaar uit het nest met puppy schurft en hij had een teek. Deze teek heeft er voor gezorgd dat Scott erg ziek werd en dus de kappattenziekte kreeg. De dierenarts dacht ook nog even aan parvo maar gelukkig knapte hij na een kuur van 5dagen antibiotica weer op en hij kreeg ook een kuur van 3 dagen tegen maag en darm klachten. Na de laatste prik ab leek het echt weer goed t gaan maar helaas twee dagen geleden werd hij weer moe en te rustig, want Scott is niet bepaald rustig eerder heel erg ondeugend! Dus Jesse en ik besloten om de dierenarts maar eens een bezoekje te brengen. En wat blijkt weer of nog steeds de kappattenziekte. Dit keer nog meer bloedarmoede dan de eerste/vorige keer. Dus weer en kuur van 5 dagen AB. Wat nou het vervelende is hij is allergisch voor de AB en krijgt dus van tevoren een middeltje zodat hij er niet al te heftig op reageert. De eerste keer AB wisten we dat natuurlijk niet en kreeg hij een dikke kop, werd hij heel onrustig en piepte hij veel. De dierenarts had wel verteld dat dat evt kon gebeuren. Maar ja mij kennende belde ik toch de dierenarts omdat ik toch wel beetje bang werd ervan. Gelukkig kreeg hij een middeltje en was het vrij snel weer over. Dit middeltje krijgt hij dus nu van tevoren. Hij eet en drinkt goed verder en knapt ook echt weer op. Nala en hij zijn ondertussen dikke maatjes en spelen volop met elkaar.

De kids hebben een weekje vakantie gehad en hebben weer helemaal kunnen opladen. Jammer genoeg hadden we op dat moment een beetje Hollands weer. Regen en harde wind. Alleen ging het bij ons zo hard dat Oranjestad, de straten er blank van stonden. In NL zouden ze zeggen oh code oranje, niemand naar buiten en sluit deuren en ramen. Hier zijn de kids lekker naar buiten gegaan en hebben heerlijk genoten van de regen en zijn lekker in plassen gaan stampen, want hier blijft het warm ondanks de regen. Aruba ziet er weer mooi groen uit!

Ook heb ik een leuke hobby gevonden hier! Foto’s maken! In NL heb ik voor we weggingen een cursus gedaan bij studio Chevalking ( ff reclame maken voor onze zwager ;) ) en ben ik hier begonnen met wat foto’s maken! Ik dacht leuk dan weet ik hoe de camera werkt en heb ik wat te doen. Maar wat blijkt, ik vind het echt geweldig!!!!! Ik maak foto’s en ga er helemaal in op! Mijn achterbuurvrouw is zwanger en daar maak ik elke 4 weken foto’s van, groeifoto’s. Met 32 weken doen we een shoot met haar man erbij. Vandaag een shoot gedaan van mijn buurvrouw, echt super gaaf ( al zeg ik het zelf). Binnenkort van een vriendin en haar gezin! Nou ik wordt er helemaal vrolijk van!!! Ik heb nu dus ook een Facebook aangemaakt met daarop allemaal foto’s die ik maak.
Nu wil ik dus ook gaan kijken of er meerdere mensen geïnteresseerd zijn in een shoot! Ik ben echt super blij met de cursus die ik heb gedaan!!!! Dus mensen kom maar op met de aanvragen :P!

Nou voor nu zeg ik weer ayo!
Tot snel! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 20354

Voorgaande reizen:

17 Juli 2014 - 20 Juli 2017

ons avontuur Aruba

Landen bezocht: